lunes, 13 de julio de 2009

Concentració de la selecció

Després de passar per casa el diumenge, el dilluns al matí vam marxar cap a Millau, on es va fer la concentració de la espanyola.


Vam estar remant asaco i practicant sobretot trucos de moda: Phoenix Monkey, McNasty, Tricky Woo, Space Godzilla, Back Loop i també trucos de ola: Blunt, Félix...
L'entrenador anglés, el Jacko, ens va començar a preparar i mentalitzar de cara al campionat del món.

Aqui he penjat algunes fotos de la sortida.



1. Equipooooo!!!
A dalt: Quim, Jacko, Gorka, Kimet, Adrià, Odei, Gemma, Carla, Alba i Emma.
A baix: Gerd, Cris, Jus, Aniol.
2. La mascota de la selecció: l'Angustias.
3. Clean Blunt estil Gork
4. Space Godzilla
5. Tricky Woo

3 comentarios:

  1. Tros de lluç! has vist el cartell de la Rabioux? no? doncs mirel i miret !!

    Joan Carles.The older rodeista werever you go.

    ResponderEliminar
  2. És el gatet de la guite???? Ho sento davant el gatet no passeu els piragüistes més que pel darrere!!! En el fons tot són bèsties!

    ResponderEliminar
  3. Hola! ja que jo et comentare ja em podries comentar tu al meu blog, mola he la foto del gatet, li deiem angustias i la foto li vaig fer jo. Ja tinc moltes ganes d'anar a Thun un altre cop i espero que a tots els de la selecció us vagi molt bé la competi.
    També espero que gràcies a en Jako apreneu molt més del que ja sabeu.
    I res que demà ja enirem als Alps que tots els que llegeixin això els hi vagi olt bé la competició del Rabioux, que jo crec que compatiré amb els juvenils però no al rulo gros eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DW!

    ResponderEliminar